Ako vytvoriť jedinečnú tímovú značku oblečenia
Súčasťou klubovej kultúry je aj jedinečná tímová značka oblečenia. Nie je to len to, že hráči a realizačný tím nosia rovnaké oblečenie, je to o vytvorení pocitu jednoty a spolupatričnosti v tíme. Jedinečná identita, ktorú váš tím vyžaruje pre svet okolo vás. Dobre navrhnutý branding podporuje tímového ducha, ale tiež zapôsobí na fanúšikov klubu a vašej súťaže. Či už hľadáte identitu značky pre profesionálny športový tím alebo pre nadšených amatérov, v tomto článku nájdete informácie, ktoré vám pomôžu vyniknúť na ihrisku aj mimo neho.
Prečo je branding tímu dôležitý?
Veľmi jednoducho povedané, branding je obraz vášho tímu pre vonkajší svet. Preto pred vytvorením značky by ste mali premýšľať o tom, ako chcete, ostatní by vás vnímali. Vo svete športu, branding sa vzťahuje na predbiehanie fanúšikov , sponzorov a hráčov v klube Branding je napísaný do vizuálnej identity vášho webu a dizajnu na sociálnych sieťach, ale aj do klubových farieb alebo tímových log.
Vybudovať identitu tímu
Základom budúceho úspechu vášho tímu je silná identita jeho značky. Kultúru svojho klubu môžete zvýrazniť vhodne navrhnutým logom Ale môžete tiež podporiť branding s pomocounon Nikdy nebudete chodiť sám, čo je synonymom futbalového klubu Liverpool FC, je v tomto ohľade krásnym príkladom. Tento slogan budú uznávať fanúšikovia konkurenčných jednotiek.
Vytvorte pocit spolupatričnosti
Vďaka dobrému brandingu sa môže výrazne zlepšiť aj výkon hráčov na poli. Celková prezentácia didentity tímu jeprintedinto psychiku hráčov Preto je dôležité, aby členovia tímu cítili pocit spolupatričnosti, ale aj to, že môžu byť riadne hrdí na svoj klub.
Thebrand je tiež postavený na vonkajšej strane Nosenie rovnakých symbolov alebo oblečenia vytvára veľkú klubovú komunitu, ktorá zahŕňa fanúšikov a sponzorov. Aká časť tímu sa cíti ako aj tí, ktorí sa nepohybujú na ihrisku.
Ak chcete vidieť svoj tím
Silná značka tímu zaručuje, že váš tím je vždy viditeľný To vám môže nielen poskytnúť podporu fanúšikov, ale môže vám tiež pomôcť osloviť potenciálnych sponzorov a partnerov. Či už si vyberiete invenčnú farebnú kombináciu alebo pútavé logo, vaším cieľom by malo byť zanechať nezabudnuteľnú tabuľu medzi fanúšikmi, ale aj medzi súpermi V tejto súvislosti je naozaj dôležité starostlivo premyslieť každý detail a vytvoriť niečo nové a nové.
Ako si vybrať dizajnové prvky klubovej identity
Kľúčom k úspechu značky vášho klubu je malé veci. Každý dizajnový prvok tvorí jedinečnú súčasť identity svojho klubu. Kvalitu a sofistikovaný dizajn ocenia nielen vaši hráči, ale aj vaši fanúšikovia. Oblečenie a propagačné predmety v dizajne klubu budú určite vidieť.
Jedinečné logo klubu
V prípade športového klubu logo nie je len dekoratívny obraz. Logo neprenáša príbeh klubu Ukazuje, čo robí klub jedinečným. Mnoho klubov preto v priebehu času chodí v Tímy chcú držať krok s dobou logicky, takže logá sa postupne aktualizujú. Tieto zmeny sa dejú s väčším alebo menším úspechom.
Rebranding klubového loga
Naraz, zmena vJuventus Turín Nemožno to však povedať o zmene v vizuálnej identite českého hokejového tímu, ktorý sa po rokoch negatívnej spätnej väzby konečne vrátil k použitiu veľkého národného emblému na dresoch.
Preto pri zmene vizuálnej identity spojenej s klubom je naozaj rozumné postupovať, fanúšikovia sú v tomto ohľade dosť konzervatívni. Zvyčajne sa prispôsobuje zmene, ale nie je to vždy pravidlo.
Barevné schéma
Farby na dresoch a kompletná grafická prezentácia tvoria podstatnú súčasť identity vašej značky klubu Známe a úspešné tímy v profesionálnom športe sú známe svojimi farbami. Ak začnete hovoriť o fialkách alebo nerazzurri, každý fanúšik passionatefootball bude vyrastať a vedieť, že hovoríme o Fiorentina a Inter Milan.
Pri výbere farieb je pravidlom, že v jednoduchosti je sila. Vo svete klubových farieb sa oplatí stretnúť onemain klub barvuandmaximum ofdvoch Každá farba určitým spôsobom ovplyvňuje ľudské vnímanie. Mali by ste sa tiež uistiť, že dresy dobre kontrastujú s súpermi na ihrisku, aby sa vaši hráči dobre poznali za akýchkoľvek podmienok.
Typografie a fonty
Písma spolu s ďalšími vizuálnymi prvkami vytvárajú súdržnú identitu pre váš klub. Fonty si môžete vybrať z množstva. Vo všeobecnosti však môžete dodržiavať pravidlo, že spevník s ostrými okrajmi evokuje silu a dravosť, zatiaľ čo písmo so zaoblenými okrajmi vyzerá prívetivejšie a priateľskejšie.
Bez ohľadu na to, aké písmo si vyberiete, mali by ste byť dôslední v jeho používaní Váš zvolený štýl písma by mal byť readablev rôznych podmienokaby vaša značka mala vážny dojem.
Je to naozaj komplikovaná alchýmia a okrem toho, veľké kluby niekedy stúpajú. Napríklad Manchester City dresy, ktoré sú popísané v sezóne 24/25 písiem, ktoré, hoci boli vytvorené výhradne pre klubového umelca, vyzerá celkom lacné ako neslávne Comic Sans písmo.
Ako navrhnúť klubové oblečenie
Mimo webových stránok, sociálnych sietí a propagačných materiálov sú dresy klubu skutočne živým a dobre viditeľným priestorom. To je samozrejme spojené, ale aj výber správneho materiálu a strategického umiestnenia dizajnových prvkov na oblečení.
Výber materiálu klubového dresu
Výber správneho materiálu pre oblečenie vašich hráčov willnielen ovplyvňuje kvalitu vašej grafickej prezentácie, ale aj výkon hráčov na ihrisku. Pre oblečenie pre ostrý zápas je vhodné vybrať materiály, ako je polyester Pre chôdzu oblečenia je vhodnejšie vybrať tkaniny súvisiace tocotton , ktoré sú pohodlnejšie a štýlovejšie.
Mali by ste si tiež vybrať podľa toho, ako na tkanine bude držať tlačenie a farbu Ak si nie ste istí, ktorý materiál a typ tlače je ideálny pre váš klub, neváhajte nás kontaktovať.
Umiestnenie loga a grafiky
V športovej časti platia nepísané pravidlá, že logo theteam je umiestnené na hrudi Zatiaľ čo na zadnej strane dresu je umiestnené číslo hráča a možno aj mezonet Pre ďalšiu prezentáciu vašej značky môžete použiť aj oblasť rukávov alebo viac a viac priestoru za golierom.
Logo klubu by malo byťdostatočne veľké na trhuaby Čísla na drese by mali byť dostatočne veľké a kvalitné fontaby boli rozpoznateľné aj keď sa hráč pohybuje.
Personalizácia pre hráčov
Profesionálne zápasnícke oblečenie zvyčajne zahŕňa mená hráčov na zadnej strane. S personalizací se můžete setkat ale i na tréninkových soupravách. Hráči zvyčajne majúsvoje čísla vytlačené na tracksprinted na hornej Samegá pre trénerský tím. Táto personalizácia pridá zmysel častejpatriaci do klubu, ale tiež im pomôže rozpoznať ich tréningovú súpravu, ktorá môže byť ľahko zmätená.
Udržateľnosť v klubovej identite
Udržateľnosť je pre športovcov a fanúšikov čoraz dôležitejšou témou, preto je nevyhnutné sledovať tento trend aj v prípade klubového oblečenia. Vaša jedinečná vizuálna identita by mala byť podporená overeným materialom, ktorý bude trvalo nosiť farby a dizajn vášho klubu v najvyššej možnej kvalite.
Odolné a udržateľné materiály
Stále viac klubov hľadá ekologické priateľskývarianty športového oblečenia Látky vyrobené z recyklovaného polyesteru alebo organickej bavlny sú nielen šetrné k životnému prostrediu, ale aj silnou a pohodlnou alternatívou športového oblečenia. Tým, že si uvedomíte a starostlivý výber materiálu, budete jasne deklarovať svoj záväzok k planéte a vyhrať priazeň fanúšikov, pre ktorých je dôležitá udržateľnosť.
Údržba a konzistentnost designu
Všetky šaty sa nosia v priebehu času a určite sa nebudete vyhýbať zmene jedného dňa. Avšak, mali by ste si vybrať svoje oblečenie, aby udržiavala konzistentnú kvalitu aj po dlhej dobe Logo tímu, ale aj farby by mali byť rozpoznateľné aj po dlhodobom nosení.
Ak sa rozhodnete vytvoriť limitovanú edíciu dresov, nezabudnite, že by mali dobre zapadnúť do konceptu vašej značky. Vďaka dôslednému prevedeniu všetkých prvkov vdresov , tréningových sád a iných predmetov si môžete vytvoriť profesionálny obraz svojho tímu.
Plánování aktualizací a rebrandingu
Aj silné a dlhodobé úspešné značky musia z času na čas prejsť rebranding. Starostlivo naplánovaný rebranding sa môže stať strategickým krokom, ktorý bude odrážať rast vašej značky a priblíži vás k vašej fanúšikovskej základni.
Pri rebrandingu je dôležité identifikovať Príliš drastické zmeny môžu odradiť fanúšikov aj hráčov. Preto je potrebné pokračovať v tomto procese s maximálnou citlivosťou.
Viac než len tričko
Dobre spracovaná športová značka vždy presahuje hranice terénu. Budovanie tímovej značky znamená vytvorenie klubovej identity, ktorú si cenia hráči aj priaznivci klubu. Výber správneho loga, klubových farieb, ako aj správneho písma, každý prvok prispieva k súdržnému a nezabudnuteľnému obrazu vášho tímu. Vytvorenie zjednotenej tímovej značky a identity nie je len o vizuálnom a odevnom, ide o vytvorenie odkazu a hodnôt, ktoré váš tím predstavuje.